IgenMégsem

Figyelem!

Biztosan törli?

TörlésMégse

Email megosztás

Ha tetszik a és úgy gondolja, hogy ismerősét is érdekelné, akkor küldje el email-ben!

Az email elküldéséhez töltse ki az alábbi mezőket!

Ismerőse neve:
Ismerőse email címe:
Az Ön neve:
Az Ön email címe:
Írja be betűvel: 6 + 5 =
 
Mégse
 
Főoldal » ÁSZF
 

Általános Szerződési feltételek

 

A jelen Általános Szerződési Feltételek tartalmazzák az ECD Solutions Kft. Webáruházában forgalomba hozott termékek megrendelőinek (Továbbiakban: Vásárló, természetes személy-vásárló esetében: Fogyasztó) ECD Solutions Kft-vel szemben érvényesíthető jogait, ECD Solutions Kft. kötelezettségeit és felelősségét. Jelen Általános Szerződési Feltételek tartalmazzák a távollevők között kötött szerződések esetén jogszabályban előírt tájékoztatást és a teljesítés szabályait, a szerződés megkötésére, az elállási és felmondási jogra vonatkozó szabályokat.

Az ECD Solutions Kft. az Általános Szerződési Feltételek weboldalán való megjelenítésével internetes hozzáférés útján a Vásárló/Fogyasztó számára elérhetővé teszi, hogy a szerződés megkötése előtt a jogszabályban előírt, szükséges tájékoztatást megkapják.

Vásárló/Fogyasztó a honlapon keresztül történő megrendelésével egyidejűleg elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el jelen Általános Szerződési Feltételeket. ECD Solutions Kft. fenntartja a jogot magának arra, hogy az Általános Szerződési Feltételeket bármikor, a Vásárlónak/Fogyasztónak küldött előzetes értesítés nélkül módosítsa.

 

A szerződés létrejötte

Vásárló/Fogyasztó tudomásul veszi, hogy a Webáruházban végrehajtott megrendelést követően az ECD Solutions Kft.  munkatársa általi visszaigazolás következményeként a megrendelt termékre közötte és az ECD Solutions Kft.  között távollevők között kötött adás-vételi szerződés jön létre. A Vásárló/Fogyasztó kifejezetten tudomásul veszi, hogy a Webáruházban történt vásárlása fizetési kötelezettséget von maga után.

Az Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) főbb pontjai:

  1. Bevezetés
  2. Az ECD Solutions Kft. Webáruházában (avon.ecdsolutions.hu) található termékek megrendelésére vonatkozó információk, megrendelés menete
  3. A megrendelt termékek kiszállítására vonatkozó információk
  4. Kiszállítás feltételei, csomagátvétel díja
  5. Fizetési módok
  6. A Termékekre vonatkozó jótállás
  7. Tájékoztatás a Fogyasztót megillető elállási jogról
  8. Tájékoztatás a kellék-, termékszavatosságról, jótállásról
  9. Tájékoztatás az adatok kezeléséről
  10. Tájékoztatás a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről

 

 

1. Bevezetés

avon.ecdsolutions.hu/ internetes ímen elérhető Webáruházat az ECD Solutions Kft. (továbbiakban: Vállalkozás) üzemelteti és tartja fenn.

Vállalkozás adatai:

  • Vállalkozás neve: ECD Solutions Kft.

  • Vállalkozás székhelye: 1143 Budapest, Ilka u. 25-27.

  • Cégjegyzékszám: 01-09-946249

  • Adószám: 22953346-2-42

  • Elérhetőségek:

    • Központi telefon: +36 20 235-3551

    • Központi e-mail cím: avon@ecdsolutions.hu

    • Levelezési cím: 1158 Budapest, Késmárk u. 18.

 

A avon.ecdsolutions.hu Webáruház azzal a céllal jött létre, hogy a Vállalkozás által lebonyolított promóció keretein belül, a promócióban résztvevő termékek a Vásárló/Fogyasztó által megvásárolhatóak legyenek. A Webáruházon keresztül értékesített termékek kézbesítési címe, csak Magyarország határain belül található cím lehet.

A jelen ÁSZF hatálya csak a Webáruház nyújtotta szolgáltatásokra és értékesített termékekre, illetve a Webáruházban elérhetővé tett információkra terjed ki.

A Webáruház használata során létrejövő szerződések nyelve magyar, azokra a magyar jogszabályok vonatkoznak.

 

 

2. Az ECD Solutions Kft.​ Webáruházában (avon.ecdsolutions.hu/) található termékek megrendelésére vonatkozó információk, megrendelés menete

avon.ecdsolutions.hu weboldalon megtalálható termékek Webáruházon keresztül történő megrendeléséhez előzetes regisztrációra nincs szükség.

Megrendelés menete:

A promócióban résztvevő termékek közül válassza ki azt, melyhez előzetesen a kupont megszerezte.

Kattintson a „Kupon feltöltése” menüpontra, majd írja be az egyedi kódját.

A kiválasztott terméket a kuponkód beírása után „Kosárba beteszem” gomb segítségével vásárlói kosarába teheti.

Amennyiben több felhasználatlan kupon áll rendelkezésére és további termékeket szeretne vásárolni, kattintson a „További termékek vásárlása” menüpontra. Kiválasztás menete ugyanaz, mint az első termék esetében. Amennyiben nem kíván további termékeket vásárolni, válassza a „Fizetés” lehetőséget.

A promócióban a termékeket utánvétes fizetéssel rendelheti meg. Kérjük, kattintson a „Tovább” gombra.

A rendelés feldolgozása és a termék vagy termékek kiszállítása/számlázása céljából kérjük, adja meg, a szállításhoz/számlázáshoz szükséges adatait, majd kattintson a „Tovább” gombra.

A kosár tartalmának, szállítási/számlázási adatainak végleges ellenőrzését követően el kell fogadni az Általános Szerződési Feltételeket, majd a „Vásárlás elküldése” gombra kell kattintani.

A vásárlás elküldését követően visszaigazoló email-t küldünk a megadott email címre, amelyben található aktiváló linkre kattintva élesítheti rendelését. Ezt követően rendelése feldolgozásra kerül. A megrendelés számáról egy újabb email-ben tájékoztatjuk. A szállítási költséget, a termék átvételekor a GLS futárnak kell készpénzben megfizetnie!

Az ECD Solutions Kft. fenntartja a jogot a promócióban szereplő termékek bármelyikének törlésére vagy másik termékkel történő helyettesítésére.

 

 

3. A megrendelt termékek kiszállítására vonatkozó információk

A megrendelt termékeket a GLS Hungary Kft. kézbesíti az Ön által megadott szállítási címre 5-10 munkanapon belül.

A megrendelések a beérkezés sorrendjében kerülnek feldolgozásra.

A termékek és a kiszállítással kapcsolatos információk (Címzett neve, címe, telefonszáma, email címe) átadásra kerülnek a GLS felé a rendelés feldolgozását követően, amelyről email-ben és sms-ben értesítőt küld Önnek a GLS rendszer.

Az értesítésben szereplő információk alapján, Ön folyamatosan nyomon követheti csomagja státuszát a http://online.gls-hungary.com weboldalon.

Az értesítést követően a csomag kiszállítását a GLS a következő munkanapon 8-17 óra között teljesíti a megadott címre.

Amennyiben változtatni szeretne a megadott kiszállítási címen vagy időpontján, ezt megteheti az értesítés napján 19h-ig a csomagom.eu weboldalon, az ott megadott feltételek szerint.

Azokban a városokban, ahol GLS Depo található (lásd:  ),

lehetőség van a csomagok 17-20 óra közötti kézbesítésére is.

A kiszállítás napjának reggelén megerősítő email-t és sms-t fog kapni a kiszállítás várható időpontjáról - 3 órás intervallum megadásával - és a GLS futár elérhetőségeiről (telefonszám).

Pontosítás illetve további kérdések esetén a kiszállítás időpontjával kapcsolatban kérjük, hívja a futár telefonszámát, továbbá a kiszállítással kapcsolatos bármilyen kérdéssel kapcsolatban kérjük, hívja a GLS vevőszolgálati telefonszámot: +36 (1) 802-0265, munkanapokon 7-20 óra között.

Sikertelen kézbesítés esetén, a GLS további 2 alkalommal kísérli meg a kiszállítást.

Amennyiben a csomag átadása első alkalommal meghiúsul, a GLS rendszer email-ben értesítést küld és tájékoztatja a további lehetőségekről. Kérjük, válassza az alábbiak valamelyikét:

- újbóli kiszállítás kérhető egy új időpontra, az eredetileg megadott szállítási címre,

- újbóli kiszállítás kérhető egy új időpontra, egy új szállítási címre,

- személyesen átveheti csomagját az Ön által megjelölt ’GLS Csomagpont’-ban, melynek listáját a https://gls-group.eu/HU/hu/eseti-szallitasok/gls-csomagpont címen találja.

- amennyiben a kért kiszállítási városban GLS Depo is található (lásd:  ),ez esetben kérheti a 17-20 óra közötti kiszállítást is.

Felhívjuk figyelmét, hogy amennyiben a termék átadása meghiúsul, a felhasznált voucherek érvényüket vesztik, amelyet nem áll módunkban pótolni!


 

 

4. Kiszállítás feltételei, csomagátvétel díja

A promóció keretén belül a megrendelések kizárólag belföldi kiszállítása lehetséges! Kérjük, rendelése során ügyeljen erre. A Vállalkozás fenntartja magának a jogot arra, hogy a tévesen leadott vagy félrevezető adatokat tartalmazó megrendeléseket törölje.

A GLS tartalmi vizsgálat nélkül, lezárt, sértetlen csomagokat vesz át fuvarozásra és azokat lezártan, tartalmi vizsgálat nélkül szolgáltatja ki a címzettnek.
A csomag, csomagolás látható sérülése esetén GLS kiszolgáltatáskor tartalmi vizsgálatra is lehetőséget ad, és annak eredményét a kárrendezés érdekében az átvevővel közösen felvett jegyzőkönyvben rögzíti.

Csomagátvétel díja:

A megvásárolt termékek kiszállítási/csomagátvételi költsége a Vásárlót/Fogyasztót terheli, amelynek díja a csomag méretétől, mennyiségétől, valamint a kiszállítás helyétől függetlenül 10,- Ft.

 

 

5. Fizetési mód

A Webáruházban történő megrendelés során utánvétes fizetési mód választására van lehetőség.

Utánvétes fizetés:

A kiválasztott termék vagy termékek csomagátvétel díját egy összegben, a termék átvételekor a GLS futárnak kell készpénzben megfizetnie.

 

 

6. A Termékekre vonatkozó jótállás

A Webáruházban forgalmazott termékekre az egyes tartós használatra rendelt termékek jótállási kötelezettségéről szóló 151/2003. (IX.22.) Korm. rend. szerinti jótállás vonatkozik. A jótállási idő legalább egy év, az ennél hosszabb gyártói jótállás a termék adatlapján megtalálható.

A kötelező jótállás megléte nem érinti a Vásárló/Fogyasztó törvényből eredő jogait.

Garanciális meghibásodás esetén kérjük, írjon email-t az avon@ecdsolutions.hu címre vagy hívja a +36 (20) 235-3551 telefonszámot, munkanapokon 10-17 óra között.

 

 

7. Tájékoztatás a Vásárlót/Fogyasztót megillető elállási jogról

A Fogyasztó a vásárlástól számított 14 naptári napon belül (beleértve a 14. naptári napot is) indokolás nélkül elállhat. A Fogyasztó és a Vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. Kormányrendelet rendelkezik. A Fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. A Fogyasztó elállási szándékát az avon@ecdsolutions.hu e-mail címen, illetve a +36 (20) 235-3551 telefonszámon közölheti.

Az elállási jog gyakorlása esetén a termékre felhasznált kódok érvényüket vesztik és ezt nem áll módunkban cserélni/pótolni.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni írásban (postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi elérhetőségek egyikére:

  • Levelezési cím: 1158 Budapest, Késmárk u. 18. / ECD Solutions Kft.


 

 

8. Tájékoztatás a kellék-, termékszavatosságról, jótállásról

8.1. Jótállás

8.1.1 Kötelező jótállás

A Vállalkozást termékeire vonatkozóan a Polgári Törvénykönyv és a 151/2003. Korm. rend. alapján jótállási kötelezettség terheli, amely azt jelenti, hogy a jótállás időtartama alatt a felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba a termék nem rendeltetésszerű használatára vezethető vissza.

A jótállás időtartama (a jótállási idő) a tényleges teljesítéssel, tehát a terméknek a Vásárló/Fogyasztó részére történő átadásával, vagy a termék üzembe helyezésével kezdődik.

Tartós fogyasztási cikknek minősülnek az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Korm. rend. mellékletében felsorolt termékek, melyekre a jogszabály egy éves kötelező jótállási időtartalmat ír elő.

Jótállás esetén a Vásárlót/Fogyasztót ugyanazon jogok illetik meg, mint az 8.2.1. pontban, a kellékszavatosságról szóló részben feltüntetettek.

A Vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Az Vásárlót/Fogyasztót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Ezen korlátozásoktól függetlenül a Vásárlót/Fogyasztót a jótállásból fakadó jogok a 8.2.1. és a 8.2.2. pontokban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

8.1.2. Önkéntes jótállás

Vállalkozás az általa értékesített termékekre vonatkozóan a Weboldalon, a Termék ismertetőjében megjelölt időtartamú jótállást (garancia) vállal, amely a kormányrendelet szerinti időtartamnál hosszabb is lehet. Vállalkozás az egyes termékekre vonatkozó jótállás időtartamát legkésőbb a termék Vásárló/Fogyasztó általi átvételekor adott garanciajegyen (jótállási jegyen) szereplő adatok útján közli.

8.2. Szavatosság

8.2.1. Kellékszavatosság

A Vásárló/Fogyasztó a Vállalkozás hibás teljesítése esetén a Vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén a Vásárló/Fogyasztó az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Vásárló/Fogyasztó érvényesíteni már nem tudja.

Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

A Vásárló/Fogyasztó – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló/Fogyasztó által választott igény teljesítése lehetetlen, vagy a Vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Vásárló/Fogyasztó nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Vállalkozás költségére a Vásárló/Fogyasztó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja, vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A Vásárló/Fogyasztó a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Vállalkozás adott okot.

A Vásárló/Fogyasztó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Vállalkozással.

A Vásárló/Fogyasztó közvetlenül a Vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Vásárló/Fogyasztó igazolja, hogy a terméket a Vállalkozástól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a Vállalkozás csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Vásárló/Fogyasztó részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben a Vállalkozás bizonyítani tudja, hogy a hiba oka a Vásárlónak/Fogyasztónak felróható okból keletkezett, nem köteles a Vásárló/Fogyasztó által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Vásárló/Fogyasztó köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Ha a Vásárló/Fogyasztó a szavatossági igényét a terméktől - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

8.2.2. Termékszavatosság

A termék (ingó dolog) hibája esetén a fogyasztónak minősülő vásárló – választása szerint – az 8.2.1. pontban meghatározott jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

A Vásárlót/Fogyasztót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Vásárló/Fogyasztó a gyártóval szemben érvényesítheti.

Termékszavatossági igényként a Vásárló/Fogyasztó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vásárlónak/Fogyasztónak kell bizonyítania.

Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét a Vásárló/Fogyasztó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. A Vásárló/Fogyasztó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a Vásárló/Fogyasztó felelős.

A Vásárló/Fogyasztó termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával (Vállalkozás) szemben gyakorolhatja.

A Ptk. értelmében gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója.

A gyártó, forgalmazó (Vállalkozás) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak, forgalmazónak (Vállalkozás) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

 

 

9. Tájékoztatás az adatok kezeléséről

Az adatkezelés során a szerződés teljesítése érdekében a szállításhoz szükséges adatok a GLS Hungary Kft. részére átadásra kerülnek.

 

 

10. Tájékoztatás békéltető testülethez fordulás lehetőségéről

A Vásárló/Fogyasztó az Őt ért jogsérelem, fogyasztói jogvita orvoslása érdekében békéltető testülethez fordulhat. A Vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testület neve és címe: Budapesti Békéltető Testület, 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.

A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a 2013. évi V. törvény a Polgári törvénykönyvről (Ptk.), a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.)  Korm. rendelet, az egyes tartós használatra rendelt termékek jótállási kötelezettségéről szóló 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet, továbbá az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény rendelkezései az irányadóak.

 

 

Kapcsolat

További kérdés esetén kérjük, írjon email-t az avon@ecdsolutions.hu címre vagy hívja a +36 (20) 235-3551 telefonszámot, munkanapokon 10-17 óra között.